Kuidas reklaamida Juss Haasmad kui sportautot?

Reporter.ee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Nalja hakkab õhtul saama, sest Kanal 2 «Suure komöödiaõhtu» näitlejad peavad täna teineteist võimalikult hästi müüma. Aga kuidas reklaamida Merle Palmistet kui väärt veini või Argo Aadlit kui kodumaist kartulit?

Nagu igas saates peavad tänaseski «Suures komöödiaõhtus» näitlejad tõestama end tuleproovis. Sel korral on ülesanne aga eriti omanäoline, sest üksteist hakatakse võidu peale reklaamima. Kui Mirtel Pohla oleks hambapasta, Juss Haasma sportauto või Argo Aadli kartul, siis milliseid omadussõnu nende kohta kasutada?

Lisaks sketšidele ja libauudistele toob tänasesse saatesse elevust aga Kristjan Jõekalda osalemine, kes naljakonkursi tegelaste vahel korraldab «Rooside sõja». Mäng kisub tuliseks, aga lõpuks väljub üks tegelastest siiski võitjana. Kuidas saab telelemmik Kristjan Jõekalda selle pöörase kambaga hakkama, see selgub juba õhtul kl 20:00 Kanal 2s!

Vaata videost, kuidas Kaisa Selde reklaamib Juss Haasmad!

Copy
Tagasi üles